Muscle&Fitness Magazin 2017/5.lapszám

Muscle&Fitness Magazin 2017/5.lapszám

A legfrissebb edzéstippek, fitnesz, stílus és étrend profiktól egyenesen a postaládádba! Amerikai sztáredzők edzéstippjei és Arnold Schwarzenegger szakértői rovata számtalan hasznos információval.

895 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek

Muscle&Fitness Magazin 2017/5.lapszám


Nyiss kaput az USA fitnesz világára!

A legfrissebb edzéstippek, fitnesz, stílus és étrend profiktól egyenesen a postaládádba! Amerikai sztáredzők edzéstippjei és Arnold Schwarzenegger szakértői rovata számtalan hasznos információval szolgálhat nem csupán a testépítő sport és a fitnesz témakörében, de sportolókra szabott egészségmegőrző ötletekben, sporttáplálkozásban, valamint táplálékkiegészítőkkel kapcsolatos általános információkban is bővelkedik a Muscle & Fitness Magazin minden egyes lapszáma.

2017/05. lapszám - 2017. október-november

Főbb érdekességek:

  • FITNESZ PANDA

    Nem a hírnév miatt kezdte, de Simeon Panda a hobbijának élve mára a közösségi média egyik legnépszerűbb testépítőjévé vált.

  • A TISZTA TÖMEGELÉS TITKA 

    Felejtsd el a legendákat. Itt az igazság, hogy mikor, mit és hogyan egyél, ha izmot akarsz építeni. Csak szólunk: kevesebbet, mint gondolnád!

  • 6 HÉT ALATT DUZZADÓ MELLIZOM 

    Akarod, hogy a mellizmaidon szinte bosszantóan feszüljön a póló, és keresgélhetsz olyat, amibe beleférsz? ha erre a "problémára" vágysz, akkor segítünk!

  • A 9 LEGJOBB HANYAGOLT GYAKORLAT

    Akad néhány mellőzött, de nagyon hatékony izomépítő gyakorlat, amit talán te is kihagysz. Itt az ideje, hogy bemutatkozzatok egymásnak!

  • Piramissémák

    Bizonyítottan máködik: építs erőt és izomtömeget a piramis- és fordítottpiramis-módszerekkel.

  • TEJSAV: BARÁT VAGY ELLENSÉG?

    Sokszor átkoztad a tejsavat, amit az izmaid égő érzetével kötöttél össze? Pedig ez a molekula az izmaid jobb barátja, mint azt gondoltad volna.

  • HALADÓ IZOMÉPÍTÉS: HÁT

    Törd át a fejlődési holtpontot, és építs még nagyobb hátizmokat: kombináld a klasszikus gyakorlatokat intenzitásfokozó technikákkal.

  • EDDZ ÚGY, MINT EGY CSAJ

    MICHELLE LEWIN "csajos" edzése nagyon kemény - keményebb mint sok srácé! Nem hiszed el? Próbáld ki, hogy végig tudod-e csinálni!

  • ÓVD A TESTED: TANULJ MEG LAZÍTANI!

    Michelle Brannan felkészítő edző bemutatja a fő nyújtógyakorlatokat, melyek megelőzik a sérüléseket és a görcsös merevséget.


Kövess minket Facebookon is!
https://facebook.com/muscleandfitnesshungary

Hasonló termékek
Adatok
Cikkszám
muscleandfitness-2017-05
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!